advertiser-logo

Afla ultimele reduceri lensa.ro
Am deschis un nou showroom Lensa în Militari Shopping
Vezi toate promotiile aici

Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii/Thomas Gordon, Noel Burch

Prin ce se deosebeste o lectie izbutita de o ora nereusita? Dar un profesor motivat de un dascal plafonat? Dincolo de materia predata sau de calitatea elevilor, diferenta provine in primul rand din calitatea relatiilor interpersonale, sustine Thomas Gordon, creatorul unei celebre metode pentru „eficientizarea” profesorilor. Plecand de la cazuri concrete, autorii ofera instrumentele necesare pentru imbunatatirea aptitudinilor de comunicare si de aplanare a conflictelor iscate in clasa. De peste patru decenii, metoda Gordon demonstreaza ca dascalii pot evita mesajele devalorizante, ca pot lua decizii care sa-i motiveze pe toti elevii si  ca sunt in stare sa treaca peste capcanele autoritarismului si permisivitatii excesive.   Cuprins Cum pot profita profesorii din plin de aceasta carte Ideea cartii si cui i se adreseaza Nota autorului   1. RELATIA INVATATOR-INVATACEL: VERIGA LIPSA Ce este crucial in relatia profesor-elev Aptitudini testate, nu abstractii vagi Aptitudini care ii ajuta pe elevi sa se dezvolte   O alternativa la jocul „halei-hop” O singura filosofie pentru elevii de toate varstele si de toate felurile Ce se poate face in legatura cu omniprezenta problema disciplinara Cum sa rezolvam controversa autoritar-permisiv       2. UN MODEL DE RELATII EFICIENTE PROFESOR-ELEV Mituri, asteptari si jocul de rol Ce inseamna o relatie buna profesor-elev? O modalitate de a privi relatia profesor-elev Profesori intoleranti si profesori toleranti: o diferenta cruciala Granita mobila din schimbatoarea Fereastra Comportamentala Cum sa intelegem schimbarile interioare (ale profesorului) Cum sa intelegem diferite sentimente fata de diversii elevi   Cum sa intelegem intuenta mediului sau a situatiei Ajuta la ceva toleranta mimata? Cui i se atribuie problema? De ce este atat de importanta „atributia” problemei De ce este importanta Zona fara probleme 3. CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII AU PROBLEME De ce nu reusesc profesorii sa ajute la rezolvarea problemelor elevilor Limbajul de neacceptare: cele Douasprezece Obstacole din calea comunicarii De ce limbajul acceptarii este atat de eficient Metode constructive de a-i ajuta pe elevii cu probleme Ce inseamna de fapt comunicarea Cum sa invatam sa ascultam activ Ce este necesar pentru o Ascultare Activa eficienta „De ce sa consiliez elevii? Sunt doar un profesor!” Doua tipuri de comunicare verbala si efectele lor asupra elevilor: o trecere in revista Cele Douasprezece Obstacole in calea comunicarii Catalizatorii comunicarii 4. MULTIPLELE UTILIZARI ALE ASCULTARII ACTIVE Cum sa promovezi discutii eficiente centrate pe continut Cum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a face fata rezistentei elevului Cum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a-i ajuta pe elevii dependenti Cum se poate profita de grupurile de discutii centrate pe elev Cum ajuta Ascultarea Activa in sedintele cu parintii Ce pot realiza sedintele in trei Rezumat 5. CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII LE CREEAZA PROBLEME Cum pot fi rezolvate problemele atribuite profesorilor Unde duc confruntarile ineficiente De ce sunt ineficiente mesajele-solutie De ce esueaza mesajele de dominare De ce esueaza mesajele indirecte Mesaje la persoana a II-a versus mesaje la persoana I De ce sunt deficitare mesajele la persoana a II-a De ce sunt mai eficiente mesajele la persoana I Cum sa formulezi un mesaj la persoana I Cum sa schimbi registrul dupa emiterea unui mesaj la persoana I In ce fel profesorii isi pot crea singuri probleme Trimiterea de mesaje la persoana I poate fi riscanta Ce se poate realiza cu ajutorul mesajelor la persoana I 6. CUM SA SCHIMBI ATMOSFERA DIN CLASA CA SA PREINTAMPINI PROBLEMELE Cateva deficiente ale salii de clasa tipice Cum sa abordezi creativ schimbarea O abordare sistematica a mediului salii de clasa Cum sa imbogatim mediul Cum sa saracim mediul Cum sa limitam mediul Cum sa largim cadrele mediului Cum sa reorganizam mediul Cum sa simplificam mediul Cum sa sistematizam mediul Cum sa planificam Cum sa imbunatatim ca

SKU: 80d40497-4a0f-49e6-9e3b-35d5ec7c6454 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii/Thomas Gordon, Noel Burch

Prin ce se deosebeste o lectie izbutita de o ora nereusita? Dar un profesor motivat de un dascal plafonat? Dincolo de materia predata sau de calitatea elevilor, diferenta provine in primul rand din calitatea relatiilor interpersonale, sustine Thomas Gordon, creatorul unei celebre metode pentru „eficientizarea” profesorilor. Plecand de la cazuri concrete, autorii ofera instrumentele necesare pentru imbunatatirea aptitudinilor de comunicare si de aplanare a conflictelor iscate in clasa. De peste patru decenii, metoda Gordon demonstreaza ca dascalii pot evita mesajele devalorizante, ca pot lua decizii care sa-i motiveze pe toti elevii si  ca sunt in stare sa treaca peste capcanele autoritarismului si permisivitatii excesive.   Cuprins Cum pot profita profesorii din plin de aceasta carte Ideea cartii si cui i se adreseaza Nota autorului   1. RELATIA INVATATOR-INVATACEL: VERIGA LIPSA Ce este crucial in relatia profesor-elev Aptitudini testate, nu abstractii vagi Aptitudini care ii ajuta pe elevi sa se dezvolte   O alternativa la jocul „halei-hop” O singura filosofie pentru elevii de toate varstele si de toate felurile Ce se poate face in legatura cu omniprezenta problema disciplinara Cum sa rezolvam controversa autoritar-permisiv       2. UN MODEL DE RELATII EFICIENTE PROFESOR-ELEV Mituri, asteptari si jocul de rol Ce inseamna o relatie buna profesor-elev? O modalitate de a privi relatia profesor-elev Profesori intoleranti si profesori toleranti: o diferenta cruciala Granita mobila din schimbatoarea Fereastra Comportamentala Cum sa intelegem schimbarile interioare (ale profesorului) Cum sa intelegem diferite sentimente fata de diversii elevi   Cum sa intelegem intuenta mediului sau a situatiei Ajuta la ceva toleranta mimata? Cui i se atribuie problema? De ce este atat de importanta „atributia” problemei De ce este importanta Zona fara probleme 3. CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII AU PROBLEME De ce nu reusesc profesorii sa ajute la rezolvarea problemelor elevilor Limbajul de neacceptare: cele Douasprezece Obstacole din calea comunicarii De ce limbajul acceptarii este atat de eficient Metode constructive de a-i ajuta pe elevii cu probleme Ce inseamna de fapt comunicarea Cum sa invatam sa ascultam activ Ce este necesar pentru o Ascultare Activa eficienta „De ce sa consiliez elevii? Sunt doar un profesor!” Doua tipuri de comunicare verbala si efectele lor asupra elevilor: o trecere in revista Cele Douasprezece Obstacole in calea comunicarii Catalizatorii comunicarii 4. MULTIPLELE UTILIZARI ALE ASCULTARII ACTIVE Cum sa promovezi discutii eficiente centrate pe continut Cum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a face fata rezistentei elevului Cum sa folosesti Ascultarea Activa pentru a-i ajuta pe elevii dependenti Cum se poate profita de grupurile de discutii centrate pe elev Cum ajuta Ascultarea Activa in sedintele cu parintii Ce pot realiza sedintele in trei Rezumat 5. CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CAND ELEVII LE CREEAZA PROBLEME Cum pot fi rezolvate problemele atribuite profesorilor Unde duc confruntarile ineficiente De ce sunt ineficiente mesajele-solutie De ce esueaza mesajele de dominare De ce esueaza mesajele indirecte Mesaje la persoana a II-a versus mesaje la persoana I De ce sunt deficitare mesajele la persoana a II-a De ce sunt mai eficiente mesajele la persoana I Cum sa formulezi un mesaj la persoana I Cum sa schimbi registrul dupa emiterea unui mesaj la persoana I In ce fel profesorii isi pot crea singuri probleme Trimiterea de mesaje la persoana I poate fi riscanta Ce se poate realiza cu ajutorul mesajelor la persoana I 6. CUM SA SCHIMBI ATMOSFERA DIN CLASA CA SA PREINTAMPINI PROBLEMELE Cateva deficiente ale salii de clasa tipice Cum sa abordezi creativ schimbarea O abordare sistematica a mediului salii de clasa Cum sa imbogatim mediul Cum sa saracim mediul Cum sa limitam mediul Cum sa largim cadrele mediului Cum sa reorganizam mediul Cum sa simplificam mediul Cum sa sistematizam mediul Cum sa planificam Cum sa imbunatatim ca

Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii/Thomas Gordon, Noel Burch Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

 

Retur Profesorul eficient. Programul Gordon pentru imbunatatirea relatiei cu elevii/Thomas Gordon, Noel Burch

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand