Persuasiunea. Receptare si responsabilitate/Charles U. Larson

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cand incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizandu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc. Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana; Perspectivele etice ale persuasiunii; Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor; Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri; Mesajele nonverbale in persuasiune; Campania sau miscarea persuasiva; Cum sa devii agent persuasiv; Mass-media moderne si persuasiunea; Tehnicile propagandei.

SKU: 73282eb5-20dd-4375-949c-2511a1368339 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate/Charles U. Larson

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cand incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizandu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc. Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana; Perspectivele etice ale persuasiunii; Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor; Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri; Mesajele nonverbale in persuasiune; Campania sau miscarea persuasiva; Cum sa devii agent persuasiv; Mass-media moderne si persuasiunea; Tehnicile propagandei.

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate/Charles U. Larson Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

 

Retur Persuasiunea. Receptare si responsabilitate/Charles U. Larson

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand