Didactica lecturii – o abordare functionala/Octavia Costea

  Din cuprins:  Locul lecturii in paradigma educationala;  Aspecte ale implicarii elevului in procesul lecturii;  Competente ale profesorului in situatii didactice de lectura;  Pluralitatea lecturilor in scoala;  Trasee de cunoastere a textului literar;  Modelarea in didactica lecturii. Printre procesele de invatare scolara a codurilor culturale, lectura textului ocupa locul central in formarea elevilor pentru integrarea lor in societate. Lectura este un proces complex, in care se intrepatrund competente si deprinderi ale recunoasterii si ale intelegerii simbolurilor literare si literale. Cartea porneste de la ideea conturarii unui demers didactic de lectura, pe traseul caruia profesorul sa gaseasca propuneri referitoare la modul in care ar trebui sa procedeze pentru a aduce textul literar, cu sensurile sale, sa functioneze optim in constiinta elevului, atit sub aspectul receptarii, cit si al posibilitatilor sale de a se exprima, oral sau scris, asupra celor receptate. Textul cartii Didactica lecturii – o abordare functionala ii permite cititorului sa gandeasca si sa-si imagineze ceea ce l-ar conduce de la categoria naturala a invatarii la interpretare. Corespondentul acestui act de lectura este intertextul, rezultat din confruntarea cititorului cu textualitatea si cu trasaturile sale de semnificatie, la nivelul limbii si al discursului. Lectura interpretativa de la nivelul scolaritatii este diferita de lectura critica, in functie de selectia modalitatilor de transmitere, canalul didactic sau labirintul social. in lucrarea noastra, am avut in vedere urmatoarele elemente: receptarea textului care opereaza in spatiul logic al interlocutiunii; conturarea unui cadru didactic conceptual; tranzactia semantica (proces care depinde de mijloacele socioafective si cognitive utilizate de profesor pe parcursul didactic).  

SKU: 3665dd9a-8dad-4cca-a430-6935e12dc572 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Didactica lecturii – o abordare functionala/Octavia Costea

  Din cuprins:  Locul lecturii in paradigma educationala;  Aspecte ale implicarii elevului in procesul lecturii;  Competente ale profesorului in situatii didactice de lectura;  Pluralitatea lecturilor in scoala;  Trasee de cunoastere a textului literar;  Modelarea in didactica lecturii. Printre procesele de invatare scolara a codurilor culturale, lectura textului ocupa locul central in formarea elevilor pentru integrarea lor in societate. Lectura este un proces complex, in care se intrepatrund competente si deprinderi ale recunoasterii si ale intelegerii simbolurilor literare si literale. Cartea porneste de la ideea conturarii unui demers didactic de lectura, pe traseul caruia profesorul sa gaseasca propuneri referitoare la modul in care ar trebui sa procedeze pentru a aduce textul literar, cu sensurile sale, sa functioneze optim in constiinta elevului, atit sub aspectul receptarii, cit si al posibilitatilor sale de a se exprima, oral sau scris, asupra celor receptate. Textul cartii Didactica lecturii – o abordare functionala ii permite cititorului sa gandeasca si sa-si imagineze ceea ce l-ar conduce de la categoria naturala a invatarii la interpretare. Corespondentul acestui act de lectura este intertextul, rezultat din confruntarea cititorului cu textualitatea si cu trasaturile sale de semnificatie, la nivelul limbii si al discursului. Lectura interpretativa de la nivelul scolaritatii este diferita de lectura critica, in functie de selectia modalitatilor de transmitere, canalul didactic sau labirintul social. in lucrarea noastra, am avut in vedere urmatoarele elemente: receptarea textului care opereaza in spatiul logic al interlocutiunii; conturarea unui cadru didactic conceptual; tranzactia semantica (proces care depinde de mijloacele socioafective si cognitive utilizate de profesor pe parcursul didactic).  

Didactica lecturii – o abordare functionala/Octavia Costea Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

 

Retur Didactica lecturii – o abordare functionala/Octavia Costea

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand