Descriere
Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau
Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata Online
Plata produse
Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.
Plata la livrare ramburs.
Livrare
Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.
Retur Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor
Declinare de responsabilitate
acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.