Clasa culturala/Martha Rosler

“Ce asigura succesul unui oras in zilele noastre? De-a lungul ultimelor citorva decenii, in orasele din intreaga lume, artistii – si, intr-un sens mai larg, muncitorii din domeniile creative – au devenit tot mai importanti pentru discursurile despre revitalizarea urbana si despre dezvoltarea cetateneasca. in multe locuri, artistii aflati in cautarea unor chirii ieftine au ajuns sa constituie icul gentrificarii. Cu toate astea, asa-numita clasa creativa include categorii intregi de muncitori “cognitivi”, care se bucura de conditii cu mult mai putin precare decit artistii, iar bogatia lor conduce permanent la dislocarea atit a rezidentilor din clasa muncitoreasca, cit si a acelora din rindul artistilor. in orasul creativ, transformarea in marci de piata a miscarilor subculturale, traducerea noului in vechi si profesionalizarea artei se combina pentru a produce o interfata “sociala” prietenoasa cu utilizatorii, imbracata in harnasamentul mediilor artistice boeme. Cum sa raspundem violentei surde a unui peisaj urban care se adapteaza exploziilor succesive prin dizolvarea sau suprimarea intentionata, pina la amnezie, a distinctiilor de clasa? S-a ivit oare o contradictie intre politica declarata a artistilor si rolul lor efectiv in fluxurile capitalului global, care trec prin bienale si tirguri de arta? Putem considera oare angajamentul atitor artisti de partea miscarii Occupy ca un semn al dorintei lor de mobilizare si de redirectionare a energiilor inspre dreptatea sociala?” – Martha Rosler

SKU: 05ec7304-98cc-4368-8cb8-a564c4c0849e Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Clasa culturala/Martha Rosler

“Ce asigura succesul unui oras in zilele noastre? De-a lungul ultimelor citorva decenii, in orasele din intreaga lume, artistii – si, intr-un sens mai larg, muncitorii din domeniile creative – au devenit tot mai importanti pentru discursurile despre revitalizarea urbana si despre dezvoltarea cetateneasca. in multe locuri, artistii aflati in cautarea unor chirii ieftine au ajuns sa constituie icul gentrificarii. Cu toate astea, asa-numita clasa creativa include categorii intregi de muncitori “cognitivi”, care se bucura de conditii cu mult mai putin precare decit artistii, iar bogatia lor conduce permanent la dislocarea atit a rezidentilor din clasa muncitoreasca, cit si a acelora din rindul artistilor. in orasul creativ, transformarea in marci de piata a miscarilor subculturale, traducerea noului in vechi si profesionalizarea artei se combina pentru a produce o interfata “sociala” prietenoasa cu utilizatorii, imbracata in harnasamentul mediilor artistice boeme. Cum sa raspundem violentei surde a unui peisaj urban care se adapteaza exploziilor succesive prin dizolvarea sau suprimarea intentionata, pina la amnezie, a distinctiilor de clasa? S-a ivit oare o contradictie intre politica declarata a artistilor si rolul lor efectiv in fluxurile capitalului global, care trec prin bienale si tirguri de arta? Putem considera oare angajamentul atitor artisti de partea miscarii Occupy ca un semn al dorintei lor de mobilizare si de redirectionare a energiilor inspre dreptatea sociala?” – Martha Rosler

Clasa culturala/Martha Rosler Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

 

Retur Clasa culturala/Martha Rosler

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand