Afacerea clasicilor. Paul Zarifopol si critica modernitatii/Andreea Mironescu

Ce incertitudini, dileme, angoase, se ascund in scrisul atat de sigur pe sine al lui Paul Zarifopol? Au cautat criticii sai in aceasta opera fragmentara si reversul sistemului, al certitudinii, al axiomei aforistice? Un raspuns la aceasta intrebare, ca si la altele, colaterale ei, ar putea veni din analiza aplicata a punctului de criza care hraneste aproape toate obsesiile operei lui Paul Zarifopol: “anticlasicismul”, conceptualizare simplificatoare, dar incetatenita astfel, a crizei despre care vorbeam. Nu are niciun rost, cred, sa urmez prefacuta naivitate calinesciana din capitolul pe care il dedica in Istorie lui Paul Zarifopol si sa reduc – chiar si numai pentru a obtine o ipoteza de lucru – chestiunea clasicilor la o antipatie structurala sau la expresia unei gafe de gust impardonabile pentru un critic. Asa cum nici ipoteza anticlasicismului ca pur spirit de fronda, fara finalitate si fara sanctiune, nu poate fi multumitoare. Pentru Zarifopol, mizele certei dintre clasici si moderni coboara pana in miezul adanc al umanismului, iar “afacerea clasicilor” ii priveste, in cele din urma, pe toti cititorii virtuali ai acestei carti. Andreea Mironescu

SKU: bfb829b6-3e22-499a-ac6a-20d767e695a0 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Afacerea clasicilor. Paul Zarifopol si critica modernitatii/Andreea Mironescu Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Retur Afacerea clasicilor. Paul Zarifopol si critica modernitatii/Andreea Mironescu

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand