A avea sau a fi/Erich Fromm

Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica. Fromm urmareste istoria si efectele a doua moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere si agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, daruire si spontaneitate. Solutiile iesirii din starea de depresie si dezumanizare birocratica sunt articulate intr-un program socio-economic temerar, care merge de la initiativele individuale ale “consumului sanatos” si ale intensificarii trairilor spirituale pana la masuri globale in favoarea unei democratii participative, a unui management umanist si a diminuarii inechitatilor flagrante. Punand laolalta argumente psihanalitice si marxiste cu revelatii din mistica medievala si cu subtile analize macroeconomice, si tintind deopotriva excesele capitalismului si socialismului, A avea sau a fi? este o sinteza surprinzator de actuala. Consumatorul este vesnicul sugar ce plange dupa biberonul cu lapte. A consuma reprezinta o forma de “a avea” probabil forma cea mai importanta. Consumul alina nelinistea, intrucat ceea ce ai nu-ti poate fi luat; dar el te indeamna sa consumi si mai mult, pentru ca ceea ce ai consumat anterior nu-ti mai ofera satisfactie. – E. Fromm

SKU: b1f5df40-2ff5-45e6-a2e1-f6b86e15301e Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

A avea sau a fi/Erich Fromm

Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica. Fromm urmareste istoria si efectele a doua moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere si agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, daruire si spontaneitate. Solutiile iesirii din starea de depresie si dezumanizare birocratica sunt articulate intr-un program socio-economic temerar, care merge de la initiativele individuale ale “consumului sanatos” si ale intensificarii trairilor spirituale pana la masuri globale in favoarea unei democratii participative, a unui management umanist si a diminuarii inechitatilor flagrante. Punand laolalta argumente psihanalitice si marxiste cu revelatii din mistica medievala si cu subtile analize macroeconomice, si tintind deopotriva excesele capitalismului si socialismului, A avea sau a fi? este o sinteza surprinzator de actuala. Consumatorul este vesnicul sugar ce plange dupa biberonul cu lapte. A consuma reprezinta o forma de “a avea” probabil forma cea mai importanta. Consumul alina nelinistea, intrucat ceea ce ai nu-ti poate fi luat; dar el te indeamna sa consumi si mai mult, pentru ca ceea ce ai consumat anterior nu-ti mai ofera satisfactie. – E. Fromm

A avea sau a fi/Erich Fromm Online

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata la livrare ramburs.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

 

Retur A avea sau a fi/Erich Fromm

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand